قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | چه تعداد بیکار در کشور داریم؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | نوسانات همچنان گریبان‌گیر خودرو‌های داخلی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در کارگاه‎ها ارزخواری مونتاژکاران خودرو کار دستشان داد | دستور وزیر صمت برای بررسی موضوع افت ۷۰ درصدی تولید زعفران | افغانستان صادر کننده زعفران ایران به جهان چرا نیمی از متقاضیان نهضت ملی مسکن منصرف شدند؟ ۳ هزار میلیارد تومان پول حقیقی از بورس در فروردین ماه ۱۴۰۳ خارج شد شرایط دریافت وام ۱۰ تا ۳۰۰ میلیونی +جزئیات سوءاستفاده از کارگران در قرارداد‌های کاری موقت حال کارگران خوب می‌شود، اگر «امنیت، معیشت و مسکن» کارگران را دریابید آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد + جزییات (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاهش ۱۰ درصدی کشت گل محمدی در خراسان رضوی به علت خشکسالی آغاز فروش فوری و پیش فروش محصولات سایپا + جدول (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دامنه نوسان بورس تغییر می‌کند؟ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو‌های وارداتی از هفته آینده در سامانه یکپارچه عرضه می‌شود (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد (١١ اردیبهشت ١۴٠٣) شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث حذف شد تک جمله‌هایی برای کسانی که همیشه پای کارند و دیده نمی‌شوند ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد | نیاز کشور به ۵۵۰ فروند هواپیما قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان بورس امروز (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) با افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل + نمای پایانی بازار دبیر اجرایی خانه کارگر خراسان رضوی: قوانین کارگری به درستی اجرا نمی‌شود پیاز ارزان می‌شود (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار به مستاجران: مراقب کلاهبرداری در سامانه خودنویس باشند
سرخط خبرها

اولتیماتوم یک هفته‌ای به وزیر جهادکشاورزی برای کنترل قیمت گوشت

  • کد خبر: ۲۰۵۹۴۱
  • ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
اولتیماتوم یک هفته‌ای به وزیر جهادکشاورزی برای کنترل قیمت گوشت
نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس گفت: فرصت یک هفته‌ای به وزارت جهاد کشاورزی و سایر مسئولان مربوطه می‌دهیم تا در خصوص کنترل بازار و ایجاد ثبات در قیمت گوشت و مرغ تصمیم دقیق و درستی اتخاذ کند.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به گرانی گوشت قرمز و مرغ در بازار گفت: با توجه به اینکه قیمت گوشت و مرغ دائما در حال افزایش است، فرصت یک هفته‌ای به وزارت جهاد کشاورزی و سایر مسئولان مربوطه می‌دهیم تا در خصوص کنترل بازار و ایجاد ثبات در قیمت گوشت و مرغ تصمیم دقیق و درستی اتخاذ کند.

وی ادامه داد: در صورت عدم توجه وزیر جهاد کشاورزی به وضعیت بازار گوشت و مرغ و عدم بازگرداندن قیمت‌ها، برای وی تصمیم گیری می‌کنیم. قیمت گوشت قرمز هر روز در حال افزایش بوده و هم اکنون به حدود هر کیلو ۷۰۰ هزار تومان رسیده است. نمی‌توانیم شاهد رشد قیمت‌ها و کوچک شدن سفره مردم باشیم، اما کاری نکنیم.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس با بیان اینکه در آستانه عید نوروز و ماه رمضان قرار داریم و قیمت گوشت و مرغ باید به ثبات برسد، عنوان کرد: اگر درست و به موقع و با تدبیر برای مدیریت بازار عمل شود، ثبات قیمتی ایجاد می‌شود در غیر این صورت شاهد فراز و فرود‌های متعددی در قیمت‌ها خواهیم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->